söndag 29 augusti 2010

linje i Italien

Älskade finaste underbaraste sockergurkan, fy fan vad jag saknar dig just nu. Lyssnar på Bille the Vision och den där äckliga NRJ-reklamen som jag pratade om, kom på. Fullständigt vidrig.

Mina föräldrar är lika charmiga som vanligt, men nu kväver de mig. Eller, vetskapen om att jag inte kan gå hem till dig och kolla på Mad Men och pilla mig i naveln, kväver mig. Det gör så ont i hjärtat och jag vet inte vad, lilltån kanske. Jepp. Min lilltå saknar dig.

Ska tydligen vara i skolan kl 09,15 imorgon. Urmysigt. Hur var tanken? Att jag skulle hålla mig vaken, pigg och alert då? Konstigt. Fast jag hoppas att det är jätteintressant och fint, för då slipper jag jobba.

Nej, sova? Ska ändå upp om mindre än åtta timmar. Får ju ge skolan en chans (om jag hittar dit, spännande). Godnattslippiggrodslemstungkrafspuss. Älskar dig. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nöje och Underhållning
Blogglista.se